Dlaczego potrzebujesz lokalnego pozycjonowania i jak je uzyskaćW zakresie SEO zrobiłeś wszystko jak należy: zoptymalizowałeś swoją witrynę, dodałeś odpowiednie słowa kluczowe do swoich stron i wpisów na blogu, a nawet umieściłeś je w metaopisie. Ponadto założyłeś Google Moja Firma i zastrzegłeś ją, aby użytkownicy mogli Cię znaleźć w lokalnych wynikach wyszukiwania. Jest jednak coś, czego wciąż brakuje w Twojej strategii lokalnego SEO - lokalna optymalizacja Twojej strony internetowej. Pozycjonowanie strony to szereg drobnych czynności, które przełożą się w przyszłości na Twój sukces!

3 kroki, które pomogą Twojej witrynie zyskać pozycję w lokalnym SEO

Teraz, gdy omówiliśmy podstawy lokalnego SEO, porozmawiajmy o tym, jak można wdrożyć te strategie na swojej witrynie. Oto trzy sposoby, które pomogą Twojej witrynie zyskać pozycję lokalnego SEO:

  • Zarejestruj i zweryfikuj swoją firmę - nie można jej znaleźć, jeśli nie istnieje! Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest zgłoszenie swojej firmy w Google Moja Firma i upewnienie się, że jest ona zweryfikowana, aby pojawiła się w katalogu firm. Możesz również dodać link ze swojej witryny do wpisu w GMB.
  • Optymalizacja treści witryny - Teraz, gdy witryna już istnieje, warto zoptymalizować jej zawartość, aby poprawić jej pozycjonowanie w lokalnych wynikach wyszukiwania. Upewnij się, że na stronie znajduje się nazwa i adres firmy oraz słowa kluczowe, które mają być wyszukiwane. Możesz także dodać do witryny godziny pracy, które pojawią się także w Google Moja Firma.
  • Promuj swoją witrynę - Nie możesz oczekiwać, że ludzie w magiczny sposób znajdą Twoją witrynę. Zamiast tego należy promować witrynę, aby przyciągnąć potencjalnych klientów. Można to zrobić za pośrednictwem mediów społecznościowych, kampanii e-mail marketingowej lub umieszczając link do witryny na innych platformach, np. w sklepie.

Dlaczego lokalne SEO jest ważne?

Jeśli myślisz, że lokalne SEO nie jest tak ważne lub że jest to po prostu kolejny sposób, w jaki ludzie mogą znaleźć Twoją firmę, to jesteś w błędzie. Lokalne SEO jest najbardziej popularnym sposobem, w jaki ludzie znajdują lokalne firmy. 80% użytkowników korzysta z wyszukiwarek, aby znaleźć miejsce, którego potrzebują. Biorąc pod uwagę, że ponad połowa wszystkich wyszukiwań odbywa się w lokalnych wyszukiwarkach, jasne jest, że lokalne SEO jest ważne - zwłaszcza jeśli chodzi o znalezienie firmy! Dzięki lokalnemu SEO można mieć pewność, że osoby szukające Twojej firmy w wyszukiwarce znajdą ją na pierwszej stronie wyników. Dzięki lokalnemu SEO można także zwiększyć współczynnik konwersji i pozyskać nowych klientów przez Internet.